Modern Vállalkozások Programja

Informatikai állapotfelmérés, tanácsadás

Felhő alapú csoportmunka megoldások bevezetése

Rendszerintegrációs szolgáltatások

EATRAC industry

EATRAC security

EATRAC facility

Informatikai állapotfelmérés, tanácsadás

Úgy érzi, hogy cégének informatikai működése nem optimális? Esetleg szeretné, ha egy független szakértő is áttekintené a szolgáltatást, hogy arról reális képet kapjon? Vagy csak kíváncsi, hogy mik a fejlesztés lehetőségei a személyi számítógépek, szerverek, hálózatok, alkalmazások és folyamatok esetében?

Annak függvényében, hogy mennyire alapos képet szeretne kapni cége informatikai működéséről, az auditot személyes interjú, fizikai vagy szoftveres állapotfelmérés, vagy mindezek kombinációjával végezzük.

Miután feltérképeztük a jelenlegi környezet gyengeségeit és erősségeit, egy részletes riport és vezetői összefoglaló készül az informatikai szolgáltatások hatékonyságáról, az adatbiztonság állapotáról, az alkalmazott folyamatokról, az eszközkezelésről és a licencelésről, melyet a szolgáltatás részeként személyesen is bemutatunk.

A tanácsadás eredményeképpen nem csupán felmérést és a problémák feltárását végezzük, de azok megoldására is konkrét javaslatot teszünk független attól, hogy azok kivitelezésében részt vesz-e cégünk vagy sem.

Célunk nem mindenáron a vezető informatikai megoldás kihelyezése, sokkal inkább a megbízó igényeinek és reális lehetőségeinek leginkább megfelelő szolgáltatás kialakítása.

Junior mérnökóradíj listára: 12.875 Ft + ÁFA
A Modern Vállalkozások Program keretében biztosított kedvezményes junior mérnökóradíj: 10.300 Ft + ÁFA

Felhő alapú csoportmunka megoldások bevezetése

A felhő alapú csoportmunka támogató megoldások költséghatékony alternatívát biztosítanak a kis és közepes vállalatok irodai informatikai igényeire.

A Microsoft és a Google megoldásaiban közös:

A szolgáltatások bevezetése informatikai támogatást igényel.

A Checksum Kft támogatást nyújt a cége számára megfelelő szolgáltatás kiválasztásában és bevezetésében, hogy cége minél hamarabb és zökkenőmentesen vehesse igénybe azokat.

Szolgáltatásaink

A Microsoft O365 és Google G Suite megoldásokat a mindenkori piaci áron szállítjuk.

Junior mérnökóradíj listára: 12.875 Ft + ÁFA
A Modern Vállalkozások Program keretében biztosított kedvezményes junior mérnökóradíj: 10.300 Ft + ÁFA

Rendszerintegrációs szolgáltatások

Rendszerintegrációs szolgáltatások

Junior mérnökóradíj listára: 12.875 Ft + ÁFA
A Modern Vállalkozások Program keretében biztosított kedvezményes junior mérnökóradíj: 10.300 Ft + ÁFA

EATRAC industry

Az EATRAC industry rendszer gyártó vállalatoknak nyújt megoldást, különös hangsúlyt helyezve a vevői információs igényre, az after sales tevékenységre és a marketingre.

Enterprise Asset Tracking and Management Solution™ - Vállalati Eszköz Követő és Kezelő Rendszer - valós idejű megoldás valós idejű igények kiszolgálására. Megfelelő technológiával az üzleti tervek és stratégiák valós eredményekké válnak. Egyedi, ipar-specifikus szoftver megoldásokat nyújtunk, melyek újraértelmezik ügyfeleink üzleti folyamatait.

Az EATrac rendszerre fejlesztett Industry szolgáltatás csomag berendezéseket gyártó cégeknek nyújt megoldást. Teljeskörű követést ad a QR kóddal azonosított eszközök, gépek gyártás alatti és értékesítést követő életciklusban. A QR kód segítségével meghívott URL-len dokumentumok érhetőek el, bejegyzéseket, hibajegyeket lehet létrehozni. Lehetővé teszi minden egyes tevékenységhez tetszőleges elektronikus dokumentum csatolását, valamint a csatolt dokumentumok központi helyre történő letárolását. A rendszer biztosítja a dokumentált kommunikációt és adminisztrációt az eszköz felhasználási hely és a szolgáltatási hely között, segítve a karbantartási tevékenységet. Az internet alapú rendszer, pedig egyaránt biztosít mobil és irodai hozzáférést a rendszerhez jogosultság kezeléssel. A rögzített információk alapján a berendezésekre vonatkozóan jogosultsági szinteknek megfelelő adatelérés, adatkezelés lehetséges, beleértve statisztikák, kimutatások.

Az alaptermék listaára: 3.500.000 Ft + ÁFA
A Modern Vállalkozások Program keretében biztosított kedvezmény: 5%

EATRAC security

Az EATRAC security rendszer biztonságtechnikai cégeknek nyújt megoldást, különös hangsúlyt helyezve a megbízó információs igényére és a valósidejű, gyors adatrögzítésre.

Enterprise Asset Tracking and Management Solution™ - Vállalati Eszköz Követő és Kezelő Rendszer - valós idejű megoldás valós idejű igények kiszolgálására. Egyedi, ágazat-specifikus szoftver megoldásokat nyújtunk, mellyel telephelyeiről napra – másodpercre pontos információkkal a rendszeres és rendkívüli beavatkozásait gondosan tervezheti, online beavatkozhat, értékelhet, munkát adthat ki, illetve hozzáférést biztosíthat a szükséges információkhoz. Az EATRAC security rendszer vagyonvédelemmel, kiterjedt, egymástól földrajzilag független, nagy távolságra lévő objektumok ellenőrzésével megbízott, vagy azt önállóan ellátó vállalatoknak nyújt online, azonnali információs, tevékenységorientált megoldást. Az EATEAC rendszerre fejlesztett security szolgáltatás csomag használata teljes körű követést ad a QR kóddal azonosított objektumok, eszközök állapotáról, beavatkozás szükségességéről, alkalmas a terepen dolgozó kollégák azonosítására, beavatkozási szintek meghatározására. Kiváltja a helyszíni papírmunkát, online hozzáférhetővé teszi a jelentéseket, dokumentációkat, természtesen előre megadott jogosultsági szintek szerint.

A QR kód egy kapu, segítségével meghívott URL-len dokumentumok érhetőek el, bejegyzéseket, hibajegyeket, jelnetéseket lehet formalizált módon létrehozni. Lehetővé teszi minden egyes tevékenységhez tetszőleges elektronikus dokumentum csatolását, valamint a csatolt dokumentumok központi helyre történő letárolását. A rendszer biztosítja a dokumentált kommunikációt és adminisztrációt az olvasási (felhasználási) hely és a szolgáltatási hely között, segítve az aktuális tevékenységet. A felhő alapú rendszer biztosítja, hogy munkatársai a terepen, távoli objektumokban, illetve a központi irodákban, az Ön által megadott jogosultságnak megfelelően információkat, feladatokat kezelhessenek. A rögzített információk alapján a jogosultsági szinteknek megfelelő adatelérés, adatkezelés igény szerinti kimutatások, statisztikák, lekérdezések lehetőségét biztosítja, formájuk kötetlen – meglévő riportrendszerekhez vállalatirányítási szoftverekhez kapcsolható. A rendszer technikai követelményei: iroda, internetelérés (asztali vagy mobil eszközön), terepen internetelérés (mobil eszközön – telefon/tablet), valamint kamera és QR kód olvasó a smart eszközön.

Az alaptermék listaára: 3.500.000 Ft + ÁFA
A Modern Vállalkozások Program keretében biztosított kedvezmény: 5%

EATRAC facility

Az EATRAC facility rendszer üzemeltetést végző cégeknek nyújt megoldást, különös hangsúlyt helyezve a megbízó információs igényére, a karbantartásra és a valósidejű, gyors adatrögzítésre.

Enterprise Asset Tracking and Management Solution™ - Vállalati Eszköz Követő és Kezelő Rendszer - valós idejű megoldás valós idejű igények kiszolgálására. Egyedi, ágazat-specifikus szoftver megoldásokat nyújtunk, mellyel telephelyeiről napra – másodpercre pontos információkkal a rendszeres és rendkívüli beavatkozásait gondosan tervezheti, online beavatkozhat, értékelhet, munkát adthat ki, illetve hozzáférést biztosíthat a szükséges információkhoz.

A EATRAC facility rendszer, kiterjedt, egymástól akár földrajzilag független, nagy távolságra lévő objektumok karbantartásával megbízott, vagy ezen tevékenységet önállóan ellátó vállalatoknak nyújt online, azonnali információs, folyamatprotokoll, tevékenységorientált megoldást.

Az EATRAC rendszerre fejlesztett facility szolgáltatás csomag használata teljeskörű követést ad a QR kóddal azonosított objektumok, eszközök állapotáról, beavatkozás szükségességéről, alkalmas a terepen dolgozó kollégák azonosítására, beavatkozási szintek meghatározására. Kiváltja a helyszíni papírmunkát, online hozzáférhetővé teszi a jelentéseket, dokumentációkat, előre meghatározott jogosultsági szintek szerint.

A QR kód egy kapu, segítségével meghívott URL-len dokumentumok (gépkönyvek, karbantartási naplók, előírások, biztonsági előírások stb) érhetőek el, bejegyzéseket, hibajegyeket, jelentéseket lehet formalizált módon létrehozni. Lehetővé teszi minden egyes tevékenységhez tetszőleges elektronikus dokumentum csatolását, valamint a csatolt dokumentumok központi helyre történő letárolását.

A rendszer biztosítja a dokumentált kommunikációt és adminisztrációt az olvásási - felhasználási hely és a szolgáltatási hely között, segítve az aktuális tevékenységet. A felhő alapú rendszer biztosítja, hogy munkatársai a terepen, távoli objektumokban, illetve a központi irodákban, az Ön által megadott jogosultságnak megfelelően információkat, feladatokat kezelhessenek. Tervezett karbantartásokkal a rendkívüli szervzíz igények jelentősen csökkenthetőek, termelés kiesés kerülhető el, az online elérés által a munkák kiadása helyszínfüggetlen történhet, az alvállakozók megbízása és teljesítése naprakészen követhető, leigazolható, számlázható.

A rögzített információk alapján a jogosultsági szinteknek megfelelő adatelérés, adatkezelés igény szerinti kimutatások, statisztikák, lekérdezések lehetőségét biztosítja, formájuk kötetlen – meglévő riportrendszerekhez vállalatirányítási szoftverekhez kapcsolható.

A rendszer technikai követelményei: iroda, internetelérés (asztali vagy mobil eszközön), terepen internetelérés (mobil eszközön – telefon/tablet), valamint kamera és QR kód olvasó a smart eszközön.

Az alaptermék listaára: 3.500.000 Ft + ÁFA
A Modern Vállalkozások Program keretében biztosított kedvezmény: 5%