Informatikai üzemeltetés

Tapasztalatunk szerint a informatikai üzemeltetés több mint egy egyszerű ügyfél - szolgáltató kapcsolat. Ez a forma akkor működik igazán jól, ha a felek között bizalmi, partneri kapcsolat áll fenn, melyet szakmai tudással, odafigyeléssel és szorgalommal igyekszünk elnyerni. Ez teszi lehetővé az üzleti vezetés és az informatikai szolgáltató között egy hatékony, kétoldalú kommunikáció létrejöttét annak érdekében, hogy az üzlet által megálmodott terveket az informatikai eszközök a lehető legjobban támogassák és fordítva, az informatikai lehetőségek üzleti lehetőségekként jelenjenek meg.

A vevő igényei és a támogatott szolgáltatások függvényében az informatikai üzemeltetés megvalósulhat távolról, vagy az ügyfél telephelyén.

Távoli üzemeltetés

Informatikai ügyfélszolgálatunk (Helpdesk) 24 órában fogadja a hibabejelentéseket és igényeket.

Szolgáltatásunk elindításakor kiépítjük a távoli elérés technikai lehetőségét, így kollégáink akár már a hibabejelentés idején is tudnak csatlakozni a felhasználó számítógépére, vagy a központi kiszolgálóra (szerverre).

Szintén a szolgáltatás megkezdésekor a kritikus informatikai szolgáltatásokhoz megfigyelő (monitorozó) rendszert helyezünk üzembe annak érdekében, hogy az előforduló hibákról minél hamarabb értesüljünk, azt gyorsan tudjuk javítani így minimalizálva annak üzletre gyakorolt hatását.

Az informatikai rendszerek fenntartásával és rendszeres karbantartásával kapcsolatos tevékenységek jelentős részét is távolról végezzük: operációs rendszer és alkalmazások frissítése, mentések felügyelete.

Bár távoli üzemeltetéssel a feladatok jelentős része megoldható, mégis időnként elengedhetetlen a fizikai jelenlét. A rendszeres napi/heti/havi vagy az eseti kiszállást a mindenkori üzleti igényeknek megfelelően biztosítjuk.

Kihelyezett üzemeltetés

Amennyiben a szolgáltatás mennyisége, vagy a szolgáltatási szint indokolja, úgy az informatikai üzemeltetést az ügyfél telephelyére állandóan kihelyezett kollégával is tudjuk biztosítani.

Miért lehet előnyös ez a szolgáltatási forma a cég számára? Mert nem egyszerűen egyetlen informatikust kap, hanem a háttérben cégünk sokéves üzemeltetési tudását és tapasztalatát. Ne fájjon a feje a kollégája távollétében sem! A megfelelő tudással és tapasztalattal rendelkező helyettesítésről is mi gondoskodunk.

Üzemeltetett technológiák

Támogatási és konzultációs munkáink során az alábbi rendszerekkel kapcsolatosan nyújtunk szolgáltatásokat: